Jeg ønsker et godt samarbejde med mine kunder. Men har dog enkelte betingelser som man som kunde skal være indforstået med. WPS vinduespolering er en del af WPS Group hvorfra kunden vil modtage sine faktura www.wps-ejendomsservice.dk
Punkt 1: Alle private kunder bliver opkrævet med 7 dages betalingsfrist. Har man ikke betalt sin faktura efter 7 dage vil man modtage en rykker(påmindelse). Bliver denne ikke betalt vil der kommer en rykker 2 med 100 kr i rykkergebyr, bliver denne heller ikke betalt vil sagen Herefter blive sendt til inkasso.
Punkt 2: Ønsker du at forudbetale for din aftale ,kan du som privat kunde det. Hvis du har en aftale med 1 x månedligt polering/vask kan du forud betale for 3 måneder af gangen, dermed bliver du kun faktureret i Januar-April-Juli- Oktober måned.
Punkt 3: Det er vigtigt at det er muligt at komme til vinduerne og at der er frit tilgængelig.
Punkt 4: Er der en aftale om at der skal sendes en sms dagen før ,for at der bliver låst op til haven. skal der på dagen være oplåst, sker det at der ikke er låst op efter en sms besked fra dagen før opkræves kunden fuldt pris, da jeg sætter tiden af til kunden.
Punkt 5: Eventuelt klager skal ske på dagen eller allersenest dagen efter en Polering/vask, da vind og vejr kan være med til at vindues vasken eller polering ikke altid holder så lang tid.
Jeg håber og Ønsker kun et godt samarbejde med dig. Husk at vinduespolering er fradrags berettiget .